1. شکل بدن خود را بشناسید: شناخت شکل بدن و تناسبات به شما کمک می‌کند طوری لباس بپوشید که شکل شما را برجسته کند و از لباس‌های آشکار یا تنگ اجتناب کنید.
  2. پارچه‌های مناسب را انتخاب کنید: پارچه‌های تنفس‌پذیر و راحت مانند پنبه، کتان یا ابریشم مصنوعی را انتخاب کنید که فروتنی و انعطاف‌پذیری را به شما می‌دهد. از پارچه های مصنوعی که میتوانند به بدن شما بچسبند و عیوب را برجسته کنند اجتناب کنید.
  3. برای مناسبت خود بپوشید: رویداد یا فعالیتی را که در آن شرکت می کنید در نظر بگیرید و مطابق با آن لباس بپوشید. برای مثال، یک رویداد رسمی ممکن است نیاز به یک لباس یا دامن ساده‌تر داشته باشد، در حالی که یک گردش غیررسمی ممکن است لباس‌های آرام‌تری را به همراه داشته باشد.
  4. شانه های خود را بپوشانید: از پوشاندن تاپ و لباس هایی که شانه های شما را نمایان می کند، خودداری کنید. برای پوشاندن شانه هایتان، تاپ های آستین دار یا ژاکت کش باف پشمی انتخاب کنید.
  5. شاخه خود را پنهان کنید: از تاپ های کوتاه و لباس هایی که دکلره را بیش از حد نشان می دهند خودداری کنید. در عوض، تاپ هایی با یقه بلندتر یا روسری برای پوشاندن سینه انتخاب کنید.
  6. از دامن های کوتاه و شلوارک اجتناب کنید: دامن های کوتاه و شلوارک می‌تواند نمایان باشد و ممکن است برای همه موقعیت ها مناسب نباشد. دامن های بلندتر و شلوارک هایی که زیر زانو هستند را انتخاب کنید.
  7. لباس ساق یا جوراب شلواری بپوشید: جوراب شلواری و جوراب شلواری می‌تواند گزینه خوبی برای لباس پوشیدن ساده باشد. می‌توان آن‌ها را زیر دامن یا لباس پوشید تا لایه‌ای از پوشش اضافی به آن اضافه شود.
  8. شلوار و دامن‌های کمر بلند را انتخاب کنید: شلوارها و دامن‌های کمر بلند می‌توانند به پوشاندن قسمت میانی و ایجاد ظاهری ساده‌تر کمک کنند.
  9. از لباس‌های تنگ اجتناب کنید: لباس‌های تنگ می‌توانند آشکار باشند و ممکن است برای همه موقعیت‌ها مناسب نباشند. لباس های گشادتری را انتخاب کنید که به شما اجازه می دهد عفت و راحتی داشته باشید.
  10. لوازم جانبی میتوانند تفاوت ایجاد کنند: با روسری، کلاه، و جواهرات اکسسوری کنید تا رنگی از تواضع به لباس خود بیفزایید.
  11. لایه‌ها می‌توانند دوست شما باشند: لایه‌ها می‌توانند لایه‌ای از تواضع بیشتری به لباس شما اضافه کنند. سعی کنید یک ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت را روی لباس یا تاپ بپوشید.
  12. لباس ماکسی را در نظر بگیرید: لباس های ماکسی میتوانند گزینه ای عالی برای لباس پوشیدن ساده باشند. آنها را می توان با کفش های تخت یا صندل پوشید و پوشش کاملی ایجاد کرد.
  13. اجتناب از لباس های شفاف: از پوشیدن لباس هایی که شفاف یا شفاف هستند خودداری کنید. پارچه های مات را انتخاب کنید که پوشش می دهند.
  14. لباسی متناسب با تیپ بدنی خود بپوشید: لباسی را انتخاب کنید که تیپ بدنی شما را برجسته کند. برای مثال، اگر شکل ساعت شنی دارید، کمر خود را با یک لباس کمربند یا بالا برجسته کنید.
  15. جلوگیری از نمایان شدن یقه: از نمایان شدن یقه هایی که بیش از حد پوست را نشان می دهند خودداری کنید. تاپ هایی با یقه بلندتر یا روسری برای پوشاندن سینه انتخاب کنید.
  16. ژاکت یا ژاکت بپوشید: ژاکت‌ها و ژاکت‌ها می‌توانند یک افزودنی عالی برای لباس شما باشند. آنها میتوانند یک لایه اضافی از فروتنی و گرما اضافه کنند.
  17. یک دامن یا لباس با شلوار لی توکار انتخاب کنید: برخی از دامن‌ها و لباس‌ها با شلوار یا شلوار چسبان توکار عرضه می‌شوند. این می‌تواند یک گزینه عالی برای لباس پوشیدن ساده باشد.
  18. از تاپ های کوتاه اجتناب کنید: تاپ های کوتاه میتوانند نمایان باشند و ممکن است برای همه موقعیت ها مناسب نباشند. تاپ های بلندتری را انتخاب کنید که زیر کمر قرار می گیرند.
  19. روسری یا روسری بپوشید: روسری و شال می‌تواند اکسسوری عالی برای لباس پوشیدن ساده باشد. می‌توان آن‌ها را روی لباس یا تاپ پوشید تا لایه‌ای بیشتر از پوشش اضافه شود.
  20. یک لباس سرهمی را در نظر بگیرید: لباس‌های سرهمی می‌توانند گزینه‌ای عالی برای لباس پوشیدن ساده باشند. آنها را می توان با کفش های تخت یا پاشنه پوش پوشید و پوشش کاملی ایجاد کرد.
  21. از شلوارهای قد کوتاه اجتناب کنید: شلوارهای قد کوتاه میتوانند نمایان باشند و ممکن است برای همه موقعیت ها مناسب نباشند. شلوارهای بلندتر را انتخاب کنید که دور کمر شما را بپوشاند.
  22. پوشیدن تونیک یا کیمونو: تونیک و کیمونو می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای لباس پوشیدن ساده باشد. می‌توان آن‌ها را روی لباس یا تاپ پوشید تا لایه‌ای بیشتر از پوشش اضافه شود.
  23. از لباس‌های ورزشی تنگ خودداری کنید: لباس‌های ورزشی تنگ می‌توانند نمایانگر باشند و ممکن است برای همه موقعیت‌ها مناسب نباشند. لباس‌های ورزشی گشادتر را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌دهد تواضع و راحتی داشته باشید.
  24. یک دامن ماکسی را در نظر بگیرید: دامن های ماکسی میتوانند گزینه ای عالی برای لباس پوشیدن ساده باشند. آنها را می توان با کفش های تخت یا صندل پوشید و پوشش کاملی ایجاد کرد.
  25. اجتناب از تاپ های شفاف: از پوشیدن تاپ های شفاف یا شفاف خودداری کنید. پارچه های مات را انتخاب کنید که پوشش می دهند.
  26. یک بلوز یا پیراهن دکمه دار بپوشیدrong>: بلوزها و پیراهن های دکمه دار میتوانند گزینه ای عالی برای لباس پوشیدن ساده باشند. می‌توان آن‌ها را با دامن یا شلوار پوشید تا لایه بیشتری از پوشش را به آن اضافه کند.
  27. استایل شخصی خود را بپذیرید: لباس پوشیدن ساده نباید خسته کننده باشد. سبک شخصی خود را در آغوش بگیرید و راه هایی برای ابراز وجود از طریق انتخاب لباس خود پیدا کنید.

در پایان، با پیروی از این 27 نکته می توان به لباس پوشیدن ساده برای دختران نوجوان دست یافت. با درک فرم بدن خود، انتخاب پارچه های مناسب و لباس پوشیدن برای مناسبت، می‌توانید تعادلی بین تواضع و استایل پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که شانه های خود را بپوشانید، دکله خود را پنهان کنید و از پوشیدن لباس هایی که ممکن است برای همه موقعیت ها مناسب نباشد، خودداری کنید. روسری، کلاه و جواهرات را با روسری، کلاه و زیورآلات تزیین کنید تا ظاهری از عفت به لباس خود بیفزایید. لایه ها نیز میتوانند دوست شما باشند و پوشیدن ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت روی لباس یا تاپ را در نظر بگیرید. در نهایت، سبک شخصی خود را در آغوش بگیرید و راه هایی برای بیان خود از طریق انتخاب لباس خود بیابید.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...